Jak być zauważalnym w dzisiejszych czasach? Jak wybić się ponad średni poziom i nie zgubić się w szarzyźnie?

Posted on 17/08/2021 8:46am

Trudno obecnie wybić się, przedostać do powszechnej świadomości. Na nic umiejętności czy niezwykłe uzdolnienia, trzeba dodatkowo umieć się wypromować. To podobno prostsze niż w przeszłości, ponieważ mamy więcej ku temu możliwości. Jednakże to nie do końca prawda. To że są w zasięgu ręki możliwości, to jedno, ale warto także umieć dobrze z nich korzystać, a to już nie każdy potrafi.

reklama zewnętrzna - billboard
Author: David Barrie
Source: http://www.flickr.com
Twierdzi się, iż internet w dzisiejszych czasach jest czołowym atrybutem promowania siebie. Jest w tym z pewnością bardzo dużo prawdy, gdyż sieć prezentuje nietuzinkowe możliwości w dziedzinie promocji. Niemniej, każdy tak myśli i każdy tam umieszcza swoje treści, wobec czego trochę ciężko się
przebić. Wiele osób nie odnajduje się w tym temacie i powierza to zadanie innym, firmom zewnętrznym, które tworzą całą kampanię wizerunkową w sieci. W temacie: oczywiście kosztuje, a nie zawsze daje pożądane efekty, gdyż konkurencja nie śpi, a żeby naprawdę podążać za zmieniającymi się trendami nie można sobie żałować pieniędzy na promocję w internecie.

Jeśli po przeczytaniu tego tekstu sądzisz, że warto jest szerzej poznać ten temat, to dodatkowo zerknij tutaj tabliczki metalowe.

Dlatego też wiele osób próbuje odmiennych metod, nietuzinkowych. Bardzo modny jest tak zwany marketing partyzancki, czyli działania, które chcą wprawić innych w osłupienie. Często rozgrywa się je w centrum miasta, a pomysły są takie, żeby nikt nie miał świadomości, że to może być zorganizowana akcja. Stąd też bardzo adekwatna nazwa dla tej formy promocji. Większość jednak osób próbuje bardziej tradycyjnie, ale i efektywniej. Na uwagę zasługują billboardy i telebimy (na przykład: ), a najlepiej sieć telebimów. To bardzo ważne, że w czasach internetowej promocji ktoś decyduje się na takie postępowanie, jak promowanie się poza siecią. Co najważniejsze, metoda ta odnosi sukces.

Były już przypadki, że ktoś zniecierpliwiony bezrobociem i tym, że wysyłane CV zatracają się| gdzieś w internecie, postanowił spróbować swoich sił dużym formatem reklamy. Wykupił ją, stworzył ogromny plakat ze swoim zdjęciem, z wypisanymi kwalifikacjami, tak żeby potencjalny pracodawca mógł to zauważyć. Przyznać trzeba, ze to bardzo oryginalne. Nie dość, że ktoś staje się bardziej widoczny niż tysiące osób w internecie, to jeszcze takie załatwienie sprawy świadczy o wysokim poziomie kreatywności.

Tags: konkurencja, sieć telebimów