Jak reklama, to skutecznie. Jeśli nic nie działa spróbuj wypróbuj reklamę kontekstową

Posted on 10/11/2019 7:22am

Stosowna reklama to jedna druga sukcesu. Wiedzą o tym bez wątpienia osoby prowadzące swój biznes. Bez reklamy nie przebijesz się, nie ma Ciebie ani Twojej firmy w świadomości klientów, a skoro jesteś tam nieobecny, to niestety nie zarobisz na własne utrzymanie.


Internet
Author: "PictureYouth"
Source: http://www.flickr.com
Z reklamy korzystają zatem wszyscy (bez wyjątku), nie każdy jednak zdaje sobie sprawę, iż wybór reklamy ma wysokie znaczenie.

Przydatny wpis? Jeżeli tak myślisz, przeczytaj dodatkowe artykuły na rozważany temat - bez marudzenia kliknij tutaj, więcej zobaczysz w linku.

Jaką zatem dobrać reklamę, ażeby efekty były wymierne? Proponujemy w tym momencie reklamę kontekstową. Nie wiesz, czym jest? Zachęcamy do przeczytania poniższego artykułu oraz odwiedzenia Reklama kontekstowa w Google Display Network.

Reklama kontekstowa to metoda przedstawiania rozmaitych usług internetowych, takich jak e-mail, strony internetowe, czaty, fora dyskusyjne lub komunikatory. Najistotniejsze jest w tym temacie dostosowanie treści reklamy do zawartości strony, na której jest ona zlokalizowana.

Najważniejsza jest koncepcja tej reklamy mówiąca, iż osoba, jaka się z nią spotka zareaguje korzystnie, gdyż będzie ona spojona z przedmiotem, jaki interesuje owego odbiorcę. Każdy z nas widział, jak jakaś reklama umie wywołać negatywne emocje. Wszystko dzieje się przez to, że jest ona niedopasowana i widzimy ją w nieakuratnym momencie. Reklama kontekstowa działa całkowicie w inny sposób, będzie tam, gdzie powinna dzięki czemu nie denerwuje użytkownika.

Owa reklama może mieć miejsce w dwóch wariantach. Pierwszy z nich to reklama (zobacz również kampanie reklamowe łódź), która jest wyświetlana na zewnętrznych stronach internetowych, na których właściciele wyrazili chęć wydawania takich treści reklamowych. Powstaje zatem zapytanie: w jaki sposób taka reklama dochodzi do naszego ewentualnego klienta?

Otóższczegółowe algorytmy umieją rozpatrzyć treść wszystkich podstron, kreując zaadaptowany profil tematyczny strony. Co więcej, taka reklama wyświetla się tylko na stronach, które są wyraźnie połączone z tematyką działalności reklamodawcy. Reklamę taką odbieramy w formie tekstów, ale zarówno grafik czy animacji.

Inny wariant to reklama sponsorowana. Wyświetlana jest ona bezpośrednio na stronie rezultatów wyszukiwarki użytkownika. Po zapłaceniu odpowiedniej opłaty link do konkretnej strony jest umieszczany na górze listy stron, które stanowią odpowiedź wyszukiwarki na wprowadzone przez internautę słowa kluczowe.

Tags: strony internetowe, reklama, Reklama kontekstowa