Masa spółek w dzisiejszych czasach chce zjednać sobie wiernych klientów, którzy regularnie będą wracać

Posted on 26/11/2021 1:24pm

Dziś jest tak duża ilość przeróżnych usług oraz towarów, że każdy kupujący ma możliwość wybierać i przebierać w asortymencie.


kurs
Author: Bankenverband - Bundesverband deutscher Banken
Source: http://www.flickr.com


Z tego powodu niejeden producent oraz usługodawca chce się wyróżniać na tle konkurencji oraz zjednać sobie klienta jako wiernego odbiorcę.




oświetlenie
Author: News Oresund
Source: http://www.flickr.com


Nikogo w obecnych czasach nie dziwią już różnego rodzaju programy lojalnościowe, które wprowadzają prawie wszystkie firmy. Możemy zbierać punkty na stacjach benzynowych i po pewnym czasie dostawać za nie jakieś gadżety czy tańsze benzynę.

Zainteresował Cię nasz wpis? Jeżeli tak, to fantastycznie - dalsze wpisy (https://liberty.olawa.pl/) odkryjesz w następnym bardzo interesującym tekście.

W każdym sklepie, od małego zieleniaka po wielki supermarket, możemy dostać kartę stałego klienta. Wiąże się to oczywiście z jakimiś profitami. Może okazać się, że nasze kolejne zakupy będą o połowę tańsze czy po uzbieraniu potrzebnej ilości naklejek za zakupy otrzymamy coś za przysłowiową złotówkę - może indukcyjną patelnię albo niezawodny mikser. Starczy otworzyć portfel, żeby zdać sobie sprawę z tego, ilu kart podobnego typu jesteśmy posiadaczami. Pewnie nie zdajemy sobie z tego sprawy, ale obsługa programów lojalnościowych to nie jest taka prosta sprawa. Trudnią się tym profesjonalne firmy. Ustalają one budżet, który powinien być przeznaczony na tego typu akcję, opracowują badania mystery shopping konsumenckie i dopiero wtedy wdrażają program. To jednak nie koniec ich zadania. Po jakimś czasie są zobligowani do stworzenia wstępnych raportów o wynikach programu.


Niejeden dyrektor firmy ma ochotę przecież na tym zarobić, a nie stracić. Program lojalnościowy ma zwiększyć liczbę klientów firmy oraz częstotliwość robienia przez nich zamówień.

Tags: klient, budżet, rodzaj