Reklama typu outdoor - konkretny przekaz

Posted on 12/05/2023 7:51am

Miejska. Pociągająca i przystępna. Efektywna. Najlepsza wielkoformatowa - reklama typu outdoor. Szeroki zasięg to atuty reklamy typu outdoor. Outdoor może być kierowany naraz do konkretnych grup konsumentów, jak ma to miejsce w innych mediach. Doskonale sprawdza się w większych miejscowościach. Największą grupą odbiorców kampanii outdoorowych są osoby mobilne, aktywni, z potencjałem nabywczym, jacy dużą część swego czasu spędzają przemieszczając się w miejskiej przestrzeni.


Reklama zewnętrzna
Author: Map of the Urban Linguistic Landscape
Source: http://www.flickr.com
Outdoor jest w ich wypadku w największym stopniu skuteczny, gdyż kontakt z reklamą typu outdoor mają praktycznie bez przerwy: podróżując samochodem, chodząc ulicą, odwiedzając centra rozrywkowe, sklepy. przykłady banerów reklamowych w Warszawie są nośnik o wielkim potencjale, z oryginalnym sposobem komunikacji. Jest naturalna, dzięki temu z powodzeniem współzawodniczy z innymi mediami.

Zainteresował Cię ten wpis? To doskonale, gdyż oryginalny wpis (https://starocieiantyki.pl/) zawiera zbliżone dane do omawianych.

Odbiorcy mają kontakt z reklamą zewnętrzną wówczas, gdy przebywają poza mieszkaniem, w przestrzeni miasta, w okolicznościach, w jakich najczęściej - bardziej aniżeli w domu lub w pracy - są nastawieni na silny kontakt ze środowiskiem. Także brak deklaratywności przemawia na korzyść reklamy typu outdoor. Z reguły odbiorcy lepiej odpowiadają na przekaz eksponowany na billboardach i poświęcają mu więcej uwagi, aniżeli ma to miejsce w przypadku publikatorów, którym muszą zadeklarować osobisty czas lub wykonać jakąkolwiek czynność (kupić gazetę, uruchomić radio, otworzyć przeglądarkę www). Pod względem bezpośredniości kontaktu i prostoty odbioru reklama zewnętrzna bije bezwzględnie inne media.


wrocław
Author: Maciek Lulko
Source: http://www.flickr.com
Banery Wrocław proponują bardzo ciekawy a także twórczy przekaz. Reklama taka posługuje się słowem i obrazem w sposób zdyscyplinowany a jednocześnie pomysłowy. Dobry plakat reklamowy operuje przejrzystym, czytelnym językiem a także symbolem dostosowanym do grupy docelowej, co sprawia, iż odbiorca od razu wie, co ujrzał na plakacie. Inwencja, ascetyczność, intryga a także humor, twórczo spożytkowane fragmenty 2D oraz 3D sprawiają, iż owa forma przekazu jest unikalna. Dzięki temu outdoor wspaniale eksponuje markę, produkt, usługę, do których przyciąga barwą, kompozycją, ideą lub prostotą oraz przejrzystym przekazem.

Tags: reklama, plakat, przestrzeń, przekaz, outdoor