Reklama typu outdoor - konkretny przekaz
Posted on 12/05/2023 7:51am
Miejska. Pociągająca i przystępna. Efektywna. Najlepsza wielkoformatowa - reklama typu outdoor. Szeroki zasięg to atuty reklamy typu outdoor. Outdoor może być kierowany naraz do konkretnych grup konsumentów, jak ma to miejsce w innych mediach. Doskonale sprawdza się w większych miejscowościach. Największą grupą odbiorców kampanii outdoorowych są osoby mobilne, aktywni, z potencjałem nabywczym, jacy dużą część swego czasu spędzają przemieszczając się w miejskiej przestrzeni.
Author: Map of the Urban Linguistic Landscape
Source: http://www.flickr.com
Zainteresował Cię ten wpis? To doskonale, gdyż oryginalny wpis (https://starocieiantyki.pl/) zawiera zbliżone dane do omawianych.
Odbiorcy mają kontakt z reklamą zewnętrzną wówczas, gdy przebywają poza mieszkaniem, w przestrzeni miasta, w okolicznościach, w jakich najczęściej - bardziej aniżeli w domu lub w pracy - są nastawieni na silny kontakt ze środowiskiem. Także brak deklaratywności przemawia na korzyść reklamy typu outdoor. Z reguły odbiorcy lepiej odpowiadają na przekaz eksponowany na billboardach i poświęcają mu więcej uwagi, aniżeli ma to miejsce w przypadku publikatorów, którym muszą zadeklarować osobisty czas lub wykonać jakąkolwiek czynność (kupić gazetę, uruchomić radio, otworzyć przeglądarkę www). Pod względem bezpośredniości kontaktu i prostoty odbioru reklama zewnętrzna bije bezwzględnie inne media.
Author: Maciek Lulko
Source: http://www.flickr.com