Sprawdzone metody na zdobycie i zatrzymanie klienta

Posted on 16/02/2023 12:28pm

Dzisiejszy handel można przyrównać do targu z baśni wschodnich, mieni się on kolorami, dźwiękiem, i jest szczelnie wypełniony przekonywującymi nas sprzedawcami. Czasami aż trudno się połapać w tym wszystkim. I konsument jest nieco zagubiony, nie zawsze wie co ma zrobić.

Business work
Author: Victor1558
Source: http://www.flickr.com
Może to zaskoczyć, jednak przed podobnym problemem staje także handlowiec. Jego misją jest sprzedaż, ale w warunkach znacznej rywalizacji wcale nie jest to takie proste. Rzecz jasna nie jest to sprawa beznadziejna. Zawsze można coś zrobić. Używa się do tego celu wszelkie możliwe środki trafienia z informacją do klientów. Najbardziej bodaj tradycyjnym jest promocja. W wybranych przez nas punktach stoi wynajęty przez nas człowiek i częstuje artykułami jakie chcemy zbyć. Konsument w ten sposób zaznajamia się z naszą propozycją i być może przy dokonywaniu sprawunków postanowi kupić nasz towar.

Trudno jednak tym sposobem promować dla przykładu samochód czy telefon komórkowy. To przecież nie kiełbasa której kawałek możemy podzielić na mniejsze po czym przekazać konsumentowi do posmakowania. Możemy jednakże naszą firmę i produkt wypromować w inny sposób. Przychodzi nam tutaj z pomocą loteria promocyjna, w której ważną rolę pełni rejestracja bazy danych w BGIODO.

Najczęściej spotykaną jej formą bywa losowanie kuponów do których uprawniony jest konsument po dokonaniu zakupu na z góry wyznaczoną kwotę. Dobrze skonstruowana loteria promocyjna umożliwia nam niejako "upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Z jednej strony mamy szansę podniesienia sprzedaży już znanych wyrobów (paragon na wyznaczoną sumę) i jednocześnie powiadomimy naszych klientów o nowym artykule, który może stanowić główną nagrodę.

Poinformowaliśmy już naszych nabywców o tym iż mamy dobry artykuł.

Miałeś szansę, żeby tutaj przeczytać ciekawy artykuł? Liczysz na więcej? Więc naciśnij odnośnik (www.robak.konin.pl/oferta/pluczki/automatyczne) i przenieś się na następną witrynę z podobnymi wpisami.

Czy na tym kończą się nasze starania? Niestety nie można odpocząć, teraz trzeba zatrzymać naszych klientów na dłużej. Oczywiście nic tak nie potrafi zatrzymać jak doskonała jakość produktu i profesjonalna, miła obsługa. Można jednak troszkę wzmocnić efekt przez programy lojalnościowe. Szczególnie ważkim narzędziem są programy lojalnościowe w branży telefonicznej, gdzie produkt jest nieuchwytny.

Tags: aparat, Promocja, klient, konsument, towar, efekt