Typy reklamy zewnętrznej

Posted on 06/08/2021 8:46am

Reklama outdoorowa swą popularność zawdzięcza dwóm cechom: dużej częstotliwości kontaktów z przekazem, wynikającej z umieszczenia w przestrzeni ogólnodostępnej wielu nośników i prostego przedstawienia artykułu, bazującego na nośnych znakach i wyrazistych hasłach.


Stąd też nośniki zewnętrzne stanowią jeden z najistotniejszych, najstarszych oraz najpopularniejszych środków promocji.




notatki
Author: Laurie Sullivan
Source: http://www.flickr.com


Jeżeli idzie o billboardy Łódź ich popularność wynika z tego, iż zlokalizowane są w ważnych ciągach komunikacyjnych miast, zarówno skierowanych do pieszych, jak i tych samochodowych. Na ogół wybieranymi do tego punktami są centra dużych miejscowości, okolice punktów dystrybucji, pomieszczenia częstokroć odwiedzanych budowli typu galerie handlowe, metro, a również ulice o dużym natężeniu ruchu i autostrady. Wyróżniają się ogromną powierzchnią (przede wszystkim reklamy wielkoformatowe) nad klasycznymi nośnikami reklamy.


bilboard
Source: flickr.com


Reklamy outdoorowe, billboardy Łódź i reklama (zobacz kliknij nasz profil http://www.studioprinter.pl) pneumatyczna są doskonałe do przeprowadzenia produktowej kampanii ogólnopolskiej bądź jedynie lokalnej. Właśnie ta różnorodność zastosowań, elastyczność powoduje, iż sięgają po nie tak w wyższym stopniu, jak także mniej popularne marki. Dodatkowym pozytywem, przyciągającym reklamodawców jest wprost niepoliczalny odbiór tego rodzaju reklamy, w formie wielokrotnego kontaktu naocznego w ciągu miesiąca ekspozycji. Outdoor w przeciwieństwie do gazet przenosi samo sedno reklamy. Tego rodzaju reklama pomału się digitalizuje, a pojawiające się coraz nagminniej ekrany zastępują tablice.




Na outdoor w Polsce zazwyczaj stawia sektor finansowy, telekomunikacyjny a także producenci napitków jak też alkoholi.

Tags: marki, reklama, popularność, IT, produkt