Wybieramy badania satysfakcji klientów

Posted on 16/02/2023 1:28pm

Konkurencja odgrywa obecnie wielką rolę, dlatego ważny jest dobór właściwego i ,co najważniejsze, jak najbardziej obiektywnego badania marketingowego. Dobre badania marketingowe w ukażą relację między firmą a klientem i w ten sposób oceni się jakość obsługi klienta.
Raport, który jest w prawidłowy sposób opracowany może być cennym źródłem wiadomości dla kierownictwa. Niesie on odpowiedź jak postępować by budować pozytywną tożsamość marki, opracowywaniem standardów obsługi i zachowań oraz jakością.

Najważniejsza metoda, czyli jak badać

Secretclient.com - badania marketingowe
Source: Secretclient.com
Jedną z najlepszych metod badania obsługi klientów jest mystery shopping *więcej informacji tutaj. Przedstawia ona przebieg realnych doświadczeń klientów w wybranych punktach sprzedaży. Inna nazwa tego badania to tajemniczy klient. Badanie to jest ukryte – pracownik nie może wiedzieć, że ma do czynienia z tajemniczym klientem. Ta metoda badań marketingowych polega na obserwacji zazwyczaj pracownika sprzedaży przez przeszkolonego pracownika, zwanego audytorem. Po wizycie w takim sklepie, tajemniczy klient uzupełnia ankietę stworzoną przez firmę. To właśnie ona jest źródłem informacji interesujące zarząd.

Firmy muszą badać



Potrzeba badania satysfakcji klientów jest bardzo istotna zwłaszcza, gdy firma spotyka się z niższymi niż dotychczas ocenami w badaniach satysfakcji, niższą sprzedażą i gdy podejrzewa się spadek jakości obsługi klienta. W szczególności dzięki metodzie mystery shopping przybliża się do patrzenia na firmę oczami klienta, a uzyskane wyniki mogą służyć jako narzędzie motywujące.

Zobacz w tym miejscu, sprawdź ofertę naszej firmy a z całą pewnością przeczytasz coś interesującego. Zapewniamy bardzo konkurencyjne ceny, więc nie będziesz żałować!

Dodatkowo w obecnych czasach firmy muszą wymyślać wiele sposobów na przyciągnięcie klienta. Dlatego tak ważna staje się obsługa, ponieważ za jej zasługą konsument będzie wiedział gdzie zechce zostawić swoje pieniądze i czy do tego miejsca powróci.

Tags: klient, badania, firma